Servisní a aplikační podpora Sysmex
Naše telefonní linky pro servisní podporu jsou dostupné nonstop:
Hotline pro ČR | +420 534 008 543 |
Hotline pro SK | +421 2 2086 6600 |
O servisní podporu můžete jednoduše požádat i pomocí online formuláře v různých variantách.
Vyřizujete vše raději v chytrém telefonu? Naskenujte QR kód a vyplňte načtený formulář.
Máte už QR kód nalepený na přístroji?
Pokud ano, naskenujte QR kód přímo z přístroje a část formuláře vyplníme za Vás.
Nahlášení závady či požadavek na konzultaci
Pomocí formuláře níže můžete nahlásit závadu, nebo požádat o konzultaci k hematologické a močové analýze a Extended-IPU.
Servisní portál
Vámi nahlášený požadavek můžete sledovat na servisním portálu. Na servisním portálu také najdete historii Vašich zadaných požadavků a způsob vyřešení.
Vytvořte si rychlý odkaz
Pokud servisní požadavky vytváříte častěji, vytvořte si vlastní odkaz pro rychlejší vyplnění servisního formuláře. Formulář pak předvyplníme Vašimi kontaktními údaji či sériovým číslem přístroje.
Užitečné odkazy
Externí kontrola kvality
Caresphere XQC je webová aplikace, která porovnává výsledky měření interní kontroly kvality analyzátorů Sysmex s globální skupinou. Manažerům kvality umožňuje nastavení mezilaboratorního porovnání a sledování měření interní kontroly kvality v reálném čase.
Online objednávkový katalog
Pomůže Vám s objednávkou reagencií, kontrolního materiálu pro kontrolu kvality, můžete objednat také doplňkové služby a další spotřební materiál pro analyzátory. Produkty můžete filtrovat podle typu přístroje, ke kterému se vztahují. Vaše historie objednávek je dostupná po přihlášení.
Vzdělávací portál Sysmex Academy
Jedinečný vzdělávací portál Sysmex Academy nabízí edukační semináře a uživatelská školení i širokou škálu online kurzů a webinářů, které Vám usnadní a zefektivní každodenní práci v laboratoři.